0 kcal Coco

 
Hot Choco <3
  • Varm vatten
  • En dryg tsk kakao
  • 2-3 sötnings "tabletter"


Kommentarer
Julia

Varför är alla dina recept så kalorisnåla om du nu ska gå upp i vikt och sånt? Vanlig choklad är ju mycket godare + att sötningsmedel är rätt så skadligt... Inte för att vara elak men jag undrar c: <3

Svar: För att jag har inte chokladmjölk på mitt matschema och jag vill inte äta utanför mitt matschema, jag har ett matschema för att gå upp i vikt som det är. Dessutom så är det skönt att äta något som inte är ångestladdat, liksom jag mår dåligt av mat och behöver iband kunna äta/dricka något som inte får mig att må dåligt
Tuva

2012-10-10 @ 18:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0