Ångest

Vaknade imorse med enorm ångest. Jag bara såg den feta magen. Mina revben syns inte alls lika mycket längre. Men för några veckor sen ville jag det. Jag såg hemsk ut, äcklig ut liksom. Så jag är okej med det kanske men det är mest tanken av att dem är borta. Känner mig ful... Fet. Jag känner mig helt jäkla ENORM. Liksom det är som att jag är abnormalt stor. ENORM. Det bara är där framför ögonen.. Så jag grät en skvätt och bara kurade ihop mig till en boll i mitt lilla hörn.. Men sen var det skola. Jag gick för att jag har bild idag, höjdpunkten på veckan! 
Jag åt frukost, mindre än vad jag ska.... Men jag åt idag. Även om jag har ångest så har jag ätit.
 


Kommentarer
Embla

du är fin Tuva! <3

2012-09-27 @ 19:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0