Fan ta dig Ana

Frukost.. När jag vaknade mådde jag så dåligt, svidande hals, illamående och täppt. Men mest av allt ångest.. Över igår. Jag åt mer än vad jag planerade... En macka och 1 frukt efter sushi. 
 
Jag borde inte må såhär. Jag ska bli frisk. Varför gör "hon" såhär? Den "saken" som skriker på mig i mitt huvud.. Det är inte jag. Jag, Tuva, vill äta, äta massa vegetaariskt, veganskt och resa över hela världen för att prova mat från olika kulturer. Så varför måste det vara såhär?? Jag lider, denna skuld och ångest över vad?? En macka, 1 cm tunn macka UTAN pålägg... Är det bara jag eller låter det sjukt?! Det låter fel! 
 
Så jag tänker ta min frukost idag. FAN TA DIG ANA!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0