Fredag

Jag rörde på mig i en sorts sports för första gången på 9 månader! Sjukt länge sen.. Förr kunde jag max gå en vecka och då mådde jag skit.. Men iallafall. Jag hade min första lektion yoga igår! Jag skulle göra en aktivitet som jag inte använt för att förbränna och då valde jag yoga. När jag får av min behandlare vill jag börja på klättring och yoga en till gång i veckan. Aja, yoga var FANTASTISKT!! <3 Efter en pissig dag i skolan.. Började hyfsat sen skola.. Först hade vi matte, jag är faktist ganska bra på det. Men iallafall, jag har en killkompis som jag känt ett tag. Han var så kylig och sur. Jag ville hjälpa honom men han bara borstade bort mig. Sen kom Hon.. Och gjorde honom glad. Fattar inte. Det är som att jag inte finns. Som att ingen bryr sig. Dem brydde sig inte att jag var borta eller vad jag gick igenom. Jag känner mig så ensam i klassen, ingen förstår eller har upplevt sånt som jag. Jag tror inte nån varit så nära på att ta livet av sig som jag, eller har haft sån vilja att dö. Jag svalt mig själv för att försvinna men samtidigt för att synas. Jag ville svälta mig själv tills jag inte fanns längre. Desto smalare jag blev desto mer ville jag tappa. Desto mer som blev "urkarvat" desto mer tyckte jag att det fanns kvar. Så när vi ska till exempel analysera en låt på musiken tänker jag på väldigt hemska saker jag gjort mot mig själv men ingen annan kan förstå. Lärarna och dem andra skulle bli förskräkta och äcklade..


Kommentarer
Anonym

hej. ville bara säga att jag har varit så nära att ta livet av mig och jag har ätstörningar nu. jag går i åttan i din skola men du vill nog inte veta vem jag är och jag skulle bara vilja säga att du är så himla stark och jag verkligen ser upp till det. jag mår så jävla dåligt och behöver någon som varit i samma situation och förlåt.

Svar: Jag vill visst veta vem du är <3
Tuva

2012-09-19 @ 22:52:23
Anonym

Tro mig, det vill du verkligen inte. Jag vill jättegärna säga vem jag är för du har nog fått fel uppfattning om vem jag är och hur jag är. Önskar bara jag kunde. Det skulle vara så himla bra att prata med någon som vet hur det känns. Jag har haft det såhär så himla länge nu och orkar snart inte längre. Åh nu pratar jag för mycket igen. Förlåt.

Svar: Säg nt förlåt. Och jag lovar att vem du än är så är det okej. jag vet att vem som helst kan få en ätstörning så det är okej. jag vet när jag kände mig såå ensam och verkligen behövde prata med nån. Jag finns här och jag bryr mig inte om vem du är. Jag lovar och svär. Säg nt förlåt! <3 0762027650, om du vill höra av dig <3
Tuva

2012-09-25 @ 22:51:59
Anonym

hej igen jag skickade ett sms nyss typ och jag förstår om du inte vill svara. förlåt. jag skulle inte ha sagt något. ingenting alls.

2012-09-26 @ 16:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0