GoodMorning!

Vaknade tidigt för en helg men aja, kunde inte osmna om. Så jag gick upp..mådde illa av att känna magen.. Den är liksom ALLTID där.. Står inte ut. Var på yoga igår, det var såå skönt men det fick mig att vilja göra andra saker också. Min ångest och nedstämdhet blev bättre av att få röra på mig. Jag längtar till att få börja på nåt, kanske kampsport, styrketräning eller nåt! Igår blev det knappt nån frukost, ingen 10 mellis, sallad till lunch, ingen 15 mellis, middag men jag åt kvällsmål! Jag åt en liten gröt tallrik och en macka med jordnötssmör. Det behövde jag liksom. Hur var er fredag? Måste ha varit bättre än min iallafall...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0