Jag tror att jag är deprimerad

Igår var så hemsk. Jag var helt slut. Hade nog feber ett tag sen åt jag 3 brödskivor(utan pålägg) och fick upp värmen i.o.m ämnesomsättningen osv.. Sen sov jag i 3 timmar och var helt halvt borta i resten av dagen dvs 15-21. Jag åt ganska mycket igår.. känns det som. Jag åt soya mjölk+banan o havrefras ti kvällsmål och samma till 15 mellis. Sen en frukt emellan det. Men det är inte så mycket. Så varför all ångest igår??... Aja, jag känner mig så borta. Deprimerad. Jag vill inte göra något. jag kan inte gå ut. Jag kan inte sätta på mig kläder. Bara ligga i soffan och må dåligt. Men det kan jag inte heller göra för då är jag för lat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0