LÅÅNG DAG!!

Skola igen idag. Som vanligt. Gick upp tidigt, satte på mig favorit tröjan som jag inte vågat ha på mig eftersom jag kännt mig för tjock de senaste dagarna.
Känner mig tjock på den bilden också...
 
Men iallafall.. Åt fil frukost, jag älskar verkligen det! Sån nostalgi från när jag var liten. Det är en av dem få sakerna som jag vågar äta.. Jag vågar inte direkt pannkakor och tårta men fil frukost är såå gott. Jag rekommenderar det! Det är dessutom bekvämt mättande, liksom, man mår inte illa och det är inte som en klump i magen. 
Skolan var okej.. Stressande och uttröttande. Jag märkar hur min ämnesomsättning blir långsam eller vad man ska säga, jag blir kall och fryser när jag inte ätit på några immar men om jag ätit mycket så blir jag väldigt varm. När jag blir kall får jag panik för då är min ämnesomsättning nere och då förbränner jag inte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0