Måndag, Skola, Möten

Idag vart det tillbaka till skolan..igen. Har sovmorgon varje måndag eftersom jag inte är med på gympa lektionerna så jag börjar vid 10.10 istället. Set var bra, kunde sova en halvtimme längre iallafall. Sedan skola, hem för lunch-åt bönburgare med nektarin salsa och baby spenat. Gott men jobbigt mättande. Sedan skola igen. Lång eftermiddag. På engelskan satt jag och två andra tjejer och pratade..sex. Ja.. Det blev så, vet inte varför. Dem har haft det med sina killar. Vi pratade om pregnancy scares och så.. Jag kom bara att tänka på att jag kanske inte kan få barn i framtiden oga att jag förstört min kropp. Jag har haft mens två dagar på ett år nu.. Vet inte vad jag ska känna. det känns sorgligt. Så fatta! Det du gör nu mot din kropp förstör för framtida du!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0