Sjuk

Jag är förkyld, ont i halsen och mår lite illa. Gick till skolan för att göra ett matteprov. Jag orkar verkligen inte med fler saker att göra ikapp i skolan.
 
Men jag känner mig lat och fet för att jag är hemma och bara slappar i soffan. Ana skriker. Men fan heller! Jag är sjuk! Jag är förkyld och behöver "slappa"
 Känner mig lite rädd.. När jag är hemma äter jag mer än vanligt, av tristess liksom. Inte mycket, det är bara en macka extra eller ett äpple. Men ändå mer än vanligt. 
 
Det är h'lsosamt att göra det. Att kunna göra det! Man ska inte ha ett matschema notmalt sätt, man ska kunna äta på andra tider än bara vid 12, 15 eller 18. Mitt mål är att bli frisk. Att få träna, att kunna äta vad jag vill!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0