Skolfoto

Vågade knappt gå ut så, skulle känna mig för konstig.. Stå ut liksom. Men med hjälp av Rookie mag så vågade jag. Liksom varför ska jag ändra mig för alla andra???

Skolfoto hursomhelst, de gick bra men sen var det lektion. Engelska. Vi arbetar på debatten som jag inte gjort.. Jag klarade det inte i helgen.. Så nu mår jag skit..

Sen gick jag hem. Jag är en sån besvikelse! Jag bröt ihop och berättade för min pappa.. Sen har jag kollat på My so-called life och ÄTIT. Efter att ha ätit mindre och mindre så åt jag. Jag ville det. En banan, macka, fil+flingor. Kanske inte så mycket men ändå.. Det känns som mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0