STRESS

Jag har lämnat in en uppsats idag men jag är så stressad av all skolarbete. Det känns som fredag men det är torsdag. Jag orkar verkligen inte med imorgon, vi har franska läxförhör och svenska prov. Det kommer vara en sån hektisk dag, en hel dag skola sedan Bup och sedan springa iväg till yoga och sedan hem för att plugga. Jag klarar inte sånt! Förstår ingen?? Jag är såå trött. Helt utslgaen. Och jag känner mig så lat, jag borde läsa mer, gå ut, måla, plugga.... Jag kommer aldrig vara bra nog. Jag önskar att jag abra kunde stanna tiden så att jag kan slappna av. 
 
Det känns som att jag har för lite tid, ALLTID. Jag är så rädd hela tiden att jag slösar på tid. Och mitt i allt det här är min ätstörning, den skriker på mig att äta mindre, röra på mig mer... Ljuga, gömma. Jag är hela tiden rädd att jag ätit för mycket...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0