Stressig dag och triggande

Började skit. Grät mig till sömns igår kväll.. Kände mig fet. Åt bara jordgubbar, ½ nektarin istället för en hel kvällsmål. Så när jag vaknade var jag trött, ledsen. Badade och kände mig livlös. Sedan tog jag en kopp kaffe och frukost: 1 dl fil med lite blådär. Sen satte jag på mig kläder, min anti ångest klänning. Den är åt sittande vid midjan som jag är stolt över, den ger mig en större byst, liten midja, okej ben och gömmer min fula höft. <3
 
I skolan kände jag mig fel typ.. Stressad över svenska provet. Pluggade. Hade matte, franska och SO och till slut svenska. Skrev provet.. Kändes som att jag misslyckades. Sedan var det lunch hemma, åt chilli sin carne. Sen var jag hemma, har bup tid vid 14 så det var ingen idé att gå tillbaka. Sen efter bup måste jag iväg till yoga. Har sett fram emot det hela veckan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0