YOGA

Yoga igår som jag skrev i förra inlägget. Det var OTROLIGT. Så lugnande men krävande. Vill göra det varje dag, ska köpa en yoga matta imorn. Finns rutiner på tumblr och andra sidor. Jag mådde rätt dåligt innan, lätt deprimerad och sur. Men efter kändes det som att det blev lite lättare och jag kände mig glad liksom. Det är inte direkt en magisk kur och det kan ha varit lite extra glädje att få röra på mig på riktigt på så länge. Men aja, såå roligt. Ska kanske gå 2 gånger nästa vecka.
 
http://www.womenshealthmag.com/yoga/beginning-yoga-poses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0